
Zawsze na czas
Jednym z priorytetów w naszym podejściu do biznesu jest terminowość. Motto „zawsze na czas” towarzyszy nam przy realizacji każdego zlecenia, mamy świadomość jak ważnym aspektem w dzisiejszym świecie jest terminowa realizacja.
Pionierstwo
W naszej działalności mocno stawiamy na dostarczenie odpowiedzialnej , innowacyjnej usługi i produktu. Bardzo ważnym aspektem jest dla nas zastosowanie produktów oraz procesów przyjaznych środowisku.
Zastosowanie ekologicznych środków i technik czystości to nie tylko dbałość o środowisko ale także o wiele większa wydajność i realne oszczędności. Wykorzystanie specjalistycznych maszyn czyszczących to ograniczenie zużycia wody do 50% – Wykorzystanie środków biodegradowalnych to brak alergenów oraz 10-krotnie szybszy rozkład ścieków – Czyszczenie parą wodną może być dokładniejsze niż chemiczne i neutralne dla środowiska – Techniki czyszczenia ekologicznego znajdują szerokie zastosowanie od centrów handlowych po panele fotowoltaiczne.
Rzetelność
Nasza organizacja cechuje się profesjonalizmem i rzetelnym podejściem do klienta oraz otoczenia w którym działamy. Gwarantujemy bezpieczeństwo, stabilność procesów, naszym niewątpliwym atutem jest transparentne podejście oraz budowa długotrwałego partnerstwa .
Nasza polityką oraz nasza oferta pozwala nam brać czynny udział w ochronie środowiska (produkty i systemy pro eko ).
Przyczyniamy się do rozwoju zrównoważonej działalności gospodarczej,wspierając lokalny biznes jak i kulturę.
Dokumentacja
Na każdym etapie naszych działań prowadzimy rzetelną i wyczerpującą dokumentację .
Każdy wdrażany i dokumentowany proces jest zgodny z procedurami wewnętrznymi przedsiębiorstwa oraz dostosowany do procedur Klienta.
Dla każdego klienta bez względu czy jest to drobne zlecenie czy współpraca z dużą korporacją opracowane są: plany wdrożenia, plany operacyjne, plany higieny , w przypadku klientów z branży spożywczej dokumentacja HACCP, protokoły powykonawcze na każdym etapie prac, audyty, raporty okresowe.
Dzięki zastosowaniu właściwych narzędzi łatwiej jest nam zarządzać procesem sprzątania.
Klient ma klarowny obraz , w każdej chwili dostępne statusy, a analiza raportów prowadzi do szybkiego wyłapywania błędów oraz optymalizacji procesów a tym tym samym kosztów.
Dostępność
Staramy się sprostać potrzebom najbardziej wymagajacych Klientów .Każdy zakup lub usługę dopasowujemy indywidualnie w zależności od preferencji odbiorcy.
Elastyczne podejście do oczekiwań i potrzeb Klientów pozwala nam realizować nietypowe
Kompleksowa obsługa
Przyjęliśmy strategię kompleksowej obsługi klienta która zawiera praktyczne plany działania niezbędne do zapewnienia kompleksowej, pozytywnej, wartościowej i zróżnicowanej obsługi klienta niezależnie od punktu kontaktu z klientem.
Strategia kompleksowej obsługi uwzględnia wszelkie informacje , wszelkie wewnętrzne cele i inicjatywy strategiczne oraz deklaracje dotyczące zapewnianych korzyści.
Strategia kompleksowej obsługi klienta obejmuje wszystkie działy, a nie tylko te, które w przeszłości były postrzegane jako zajmujące się obsługą klienta. Dziś swój udział w obsłudze klienta ma każdy pracownik. Włączenie do tego procesu grup z całej firmy ułatwi adopasowanie działań wszystkich pracowników do celów zorientowanych na klienta i podniesi poziom jego kompleksowej obsługi .